D Sweetest Thing

Thursday, December 09, 2004

apsal haa?

dah 3 minggu aku tak balik umah mak...apa agaknyer diorg buat...yelaa...kuranglaa sikit volume mak aku kalau aku ngan zana takde...aku rasa pindah umah nenek aku jalan terbaik untuk semua dalam situasi macam nih...dengan cara nih, semua orang bahagia...mak aku taklaa sakit hati lagi tengok aku...aku pun tak kecik hati...takde "orang" kacau dah...tempat keje dekat, jalan kaki leh jimat...nenek ngan atuk aku ada orang tengok...kengkawan aku pun takde masalah aku pindah...ok jer...
tapi...apsal aku rasa cam ada yang tak kena haa? confuse2...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home